Avatar billede ptm Nybegynder
13. maj 2007 - 00:04 Der er 7 kommentarer

fjernbetjeningen til Windows Media Center virker ikke.

fjernbetjeningen til Windows Media Center virker ikke. Det er en Medion computer jeg har.
Jeg har prøvet at reinstallere hele styreprogrammet igen, uden at fjernbetjeningen virker. Ja der er strøm på batteriet.
Avatar billede thashiart Nybegynder
14. maj 2007 - 14:33 #1
har du opdateret din infrared driver, kan godt være derfor,
Avatar billede venturer Nybegynder
14. maj 2007 - 14:34 #2
Blev maskinen leveret med Vista? Har fjernbetjeningen virket tidligere? Hvilken fjernbetjening er der tale om?
Umiddelbart vil jeg tro at Vista ikke har fundet din modtager endnu. Kig under Enhedshåndtering efter ukendte enheder og se evt. om Windows update har noget til dig.
Avatar billede fifan Nybegynder
14. maj 2007 - 20:34 #3
fik du en modtager med i købet...
Avatar billede ptm Nybegynder
14. maj 2007 - 21:03 #4
Vista var installeret på maskinen da jeg købte den, og fjernbetjeningen(FB) virkede.
Jeg ved ikke hvornår FB holdt op med at virke.
Jeg har kontrolleret enhedshåndteringen, der er den og driveren virker.
Jeg har kørt update flere gange.Jeg har også ændret kanal på FB og i den proces virken FB sammen med PC!
Men ikke bag efter.
Avatar billede ptm Nybegynder
14. maj 2007 - 21:04 #5
Vista var installeret på maskinen da jeg købte den, og fjernbetjeningen(FB) virkede.
Jeg ved ikke hvornår FB holdt op med at virke.
Jeg har kontrolleret enhedshåndteringen, der er den og driveren virker.
Jeg har kørt update flere gange.Jeg har også ændret kanal på FB og i den proces virken FB sammen med PC!
Men ikke bag efter.
Avatar billede perkristiansen Nybegynder
15. oktober 2007 - 20:48 #6
Jeg har samme problem - fandt du en løsning.
Jeg vil så nødig skrive format c:

Per
Avatar billede ptm Nybegynder
15. oktober 2007 - 22:51 #7
Nej, jeg har desværre ikke fået løst mit problem.
Så jeg håber stadigvæk der er en der har løsningen!

ptm