Avatar billede gurugundy Nybegynder
11. maj 2007 - 21:36 Der er 2 kommentarer

Lyd virker ikke - lydmixer kan ikke åbnes

Efter jeg har formateret min computer, og geninstalleret windows xp, så virker min lyd ikke længere. driverne til mit lydkort(sis7012) er installeret og har ingen anmærkninger i enhedhåndtering. jeg har prøvet at opdatere driverne uden held... ved siden af uret er der ingen mixer som der plejer at være. når jeg prøver at åbne den via system / underholdning, så siger den at der ikke er nogle mixerenheder. jeg syntes sgu egentligt at jeg har prøvet alt... håber nogen kan hjælpe
Avatar billede hcma Novice
11. maj 2007 - 21:47 #1
prøv at fjerne lydkortet i enhedshåndteringen -> genstart og se om ikke systemet finder det igen
Avatar billede gurugundy Nybegynder
11. maj 2007 - 21:50 #2
Har prøvet - systemet findet igen - driveren installeres og skulle være klar til brug - men stadig samme problem