Avatar billede joggy Nybegynder
11. maj 2007 - 15:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webcam XML socketserver

Hej

Jeg har pt. en chat lavet i actionscript, som bruger XML i forbindelse med en socketserver.

Jeg søger nu at udvide denne chat med webcam, derfor søger jeg en ny socketserver der både kan håndtere XML og streaming af webcam.

Jeg kan huske at Macromedia engang havde lavet en, som jeg ikke kan huske hvad hedder, men da de nu er overtaget af Adobe, så ved jeg ikke om den stadig eksisterer.

Det behøver ikke at koste 4 millioner, men hvis pris niveauet er nogenlunde så er det helt fint :)
Avatar billede arne_v Ekspert
12. maj 2007 - 02:18 #1
Avatar billede joggy Nybegynder
13. maj 2007 - 00:46 #2
Ja altså, har kigget på den, men synes godt nok, at ca. 25000 kr. er lige lovlig mange penge, at skulle bruge på sådan en.

Tænker bare, at der må da være nogen, der har lavet en der var lidt billigere.
Avatar billede joggy Nybegynder
05. januar 2008 - 15:43 #3
Lukker spørgsmål..