Avatar billede benneharli Juniormester
06. maj 2007 - 19:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Autoinstallere cab fil

Jeg har en cab fil, men når jeg åbner den, åbner den bare i zip eller rar... Der ligger en inf fil i den som skulle indeholde nødvendig information for installation...

Har prøvet noget med at lave en bat fil der åbner den med nogle parametre, men det duer ikke rigtigt...

Nogen idéer?
Avatar billede vejmand Juniormester
06. maj 2007 - 20:00 #1
Måske du kan bruge BitZipper, jeg ved det ikke: http://www.bitzipper.com/dk/download.html
Avatar billede plex85 Nybegynder
06. maj 2007 - 23:33 #2
Hi når jeg hjklikker på en inf fil kan jeg vælge installer, bar`en tanke.
Avatar billede benneharli Juniormester
06. maj 2007 - 23:56 #3
hmm... jeg tror vi skal den vej, men hvordan får jeg så inf filen til at installere automatisk? altså, jeg pakker det hele ud i et bibliotek, men så skal jeg jo så have startet inf'en
Avatar billede benneharli Juniormester
06. maj 2007 - 23:59 #4
rundll32 syssetup,SetupInfObjectInstallAction DefaultInstall 128 .\rvctl.inf
Avatar billede benneharli Juniormester
06. maj 2007 - 23:59 #5
smid lige et svar alligevel
Avatar billede vejmand Juniormester
07. maj 2007 - 09:42 #6
Ved ikke lige om det mig du mener, ellers afviser du bare.  :-)
Avatar billede benneharli Juniormester
07. maj 2007 - 12:32 #7
njaej, det var nu egentlig plaex85... undskyld for ikke at vaere helt klar i spyttet ;-)
Avatar billede plex85 Nybegynder
07. maj 2007 - 17:22 #8
Hi, var det ikke  "rundll32 syssetup,SetupInfObjectInstallAction DefaultInstall 128 .\rvctl.inf" fra benneharli der hjalp dig?
Avatar billede benneharli Juniormester
07. maj 2007 - 19:17 #9
hehe... jeg er selv benneharli ;-) - kig paa sporgsmaalet ;-)

det var dig der fik mig paa det spor...
Avatar billede plex85 Nybegynder
09. maj 2007 - 18:17 #10
Takker....