Avatar billede bjur Nybegynder
06. maj 2007 - 12:11 Der er 1 kommentar

To hurtige spørgsmål om HTPC løsning.

Jeg har lige sat mit mediecenter op, men mangler forslag til, hvilket musikprogram der er bedst at anvende mht. brugervenlighed, smart design og ikke så tungt som f.eks. winamp var.

Jeg mangler også codec så jeg kan afspille mediafiler i PowerDVD. Er det bedst at vælge en pakkeløsning (hvilket skulle være umuligt at komme af med har jeg hørt) eller codec hver for sig (i så fald hvor og hvilke)?

Tak for hjælpen.
Avatar billede spuncut Nybegynder
06. maj 2007 - 18:38 #1
Jeg har kunnet klare mig med ACE Mega Codecs
http://www.free-codecs.com/download/ACE_Mega_CoDecS_Pack.htm
om der i mellemtiden er kommet noget bedre skal
jeg ikke kunne sige, da jeg ikke har haft behov
for at anvende andet.
Jeg anvender mest DIVX/XVID samt de lydcodecs
man nu kan komme ud for i denne forbindelse.