Avatar billede goldenshadow Nybegynder
05. maj 2007 - 13:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

vindue menu som i vista

Kunne virkelig godt tænke mig et program hvor man kunne have små oplysninger liggende i et vindue på skrivebordet. Præcis som man har i windows vista. I vista har man klokken og vejrudsigten liggende. Det ville jeg gerne have til Windows Xp og hvor jeg også selv kunne ligge nogle ting i.
F.eks ville jeg gerne have nogle live sportsresultater liggende samt aktie kurser..
Findes sådan et program?
Håber mit spørgsmåel er til at forstå, og håber der nogle der kan svare..
Avatar billede stoorm Nybegynder
05. maj 2007 - 15:37 #1
du mener vel den sidebar der er i vista

hvis det er det du mener så er det et program jeg selv bruger der hedder Desktop Sidebar det kan hentes her http://www.desktopsidebar.com/ der kan tilføjes en masse forskellige funktioner til selve sidebaren inkl vejrudsigten, ur og sportsresutater.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2007 - 19:18 #2
http://widgets.yahoo.com er også et fornuftigt program :)
Avatar billede goldenshadow Nybegynder
06. maj 2007 - 11:33 #3
Tusind tak for hjælpen. hvis du giver et svar stoorm vil du få point. Men du skal have mange tak for budet john.
Avatar billede stoorm Nybegynder
06. maj 2007 - 13:38 #4
bang
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2007 - 19:57 #5
Anytime :)