Avatar billede ajhdk Nybegynder
05. maj 2007 - 09:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kalender (uge)

Er der nogen der mon kunne lave mig en meget simpel kalender der skal vise en uge ad gangen, man kunne eventuelt bare angive uge nummeret.

Kollonner = ugens dage.
Rækker = Test1, Test2 (osv.)

Test1 kunne være mig og test2 min kæreste så jeg havde en kalender der hurtigt kunne vise mig hvad vi skulle osv.

Jeg skal kun bruge det at den kan vise ugen jeg laver selv det med at tilføje events og arbejdstid m.m. da det er lidt mere end normalt tror jeg, det ved jeg desuden også hvordan jeg vil have lavet. Kan ikke overskue at lave selve kalenderen :-)

Så nogle hjælpsomme sjæle der ude?
:-)

Mvh
ajhdk
Anders
Avatar billede nixir Nybegynder
05. maj 2007 - 23:15 #1
Avatar billede nixir Nybegynder
05. maj 2007 - 23:16 #2
Avatar billede ajhdk Nybegynder
06. maj 2007 - 02:18 #3
Det ville være super nice hvis der var en der ville lave noget præcis til mig... Jeg vil ikke rode med kalenderen selv - ikke andet end tilføje ting til den
Avatar billede nixir Nybegynder
06. maj 2007 - 17:05 #4
Hvis du læser hele denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/773620 vil du se at et af de sidste "lange indlæg" indeholder præcis det du forespørger.

En kalender hvor du kan vælge uge/år vha. 2x drop-down + mulighed for at linke til en uge med fil.php?year=2000&week=30 (og dermed mulighed for at lave uge + 1.

Findes en indtastet uge ikke i det pågældende år, vælges uge 1 året efter. (Går ud fra du er klar over at der ikke er lige mange uger hvert år).

Den kalender vil vælge 1 uge...

Hvis du vil vælge ugen ud fra en dag er der igen i tråden http://www.eksperten.dk/spm/773620 en løsning. Den står lidt tættere på midten (af niXir), men blev vraget fordi der ønskes en uge-kalender hvor man blot vælger ugen, og den var for kompliceret. Men det er ikke en færdig løsning jeg skrev - så hvis du vil bruge den må du skrive.
Avatar billede ajhdk Nybegynder
07. maj 2007 - 09:33 #5
ok jeg var bare doven i går (undskyld jeg havde tømmermænd :-)
jeg kigger på det og vender tilbage senere.

Tak ind til videre :-)

--Anders
Avatar billede ajhdk Nybegynder
07. maj 2007 - 16:37 #6
tak jeg har fået det jeg skulle bruge nu :-)

tak for det