Avatar billede pss1 Nybegynder
04. maj 2007 - 16:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Et mødested for overvægtige, der ikke skal skal være komerciel

Slankedoktoren og senest et site der fik stor reklame i Morgen TV torsdag, er sider for overvægtige, men man skal betale for at lave en profil.

Jeg kunne godt tænke mig at lave et site hvor det er gratis, jeg har kontakt med en diætist og motionsinstruktør der vil være rådgivere og jeg kunne tænke mig at deltagerne kan oprette profil, live chatte og have deres egen blog, samtidig med der også skal være et simpelt forum med tråde, der er let at forstå og overskue.

Jeg mener BB og mange af de andre løsninger er meget scære at overskue for den uøvede bruger.

Kender nogen til scripts der kan hjælpe mig, eller er du evt. interesseret i at være med til at lave sådan en side?

Jeg har fundet nogle rigtige gode dating scripts, men det er jo ikke det det drejer sig om, måske har jeg søgt de forkerte steder, håber en eller flere vil hjælpe mig på et godt spor!

Med venlig hilsen

Poul
Avatar billede nissan300 Nybegynder
04. maj 2007 - 16:08 #1
Hej det er godt nok også et date script men det har alle de ting du skal bruge du kan jo bare lave systemet lidt om http://www.phpizabi.net/ Håber det var hjælp :-)
Avatar billede nissan300 Nybegynder
04. maj 2007 - 16:10 #2
Kan da også godt hjælpe dig med det :-)
Avatar billede pss1 Nybegynder
04. maj 2007 - 16:12 #3
Gider du lige skrive til mig på xpss@mailx.dk ? Fjern venligst de to X'er :-)
Avatar billede nissan300 Nybegynder
04. maj 2007 - 16:16 #4
Så er mailen sendt