Avatar billede frankeeh Nybegynder
02. maj 2007 - 16:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

windows speech recognition

Hej experter.
Jeg har lige købt og installeret Vista Business. Så var det jeg prøvede windows speech recognition, men den kommer op med en meddelelse om, at den kan man ikke i den danske version..

så her er mit spørgsmål:
Skal jeg format og vælge den engelske version, eller kan jeg gøre noget uden at format?

På forhånd tak.. :)
Avatar billede knixe Nybegynder
02. maj 2007 - 17:23 #1
En af mine venner havde samme problem... Han blev nød til at instalerre engelsk version :). Jeg tror, at det måske kan gøres med en crack eller noget andet, men så er det jo ulovligt...
Avatar billede thashiart Nybegynder
03. maj 2007 - 14:10 #2
ved ikke om du har muligheden for i windows update at vælge eng. sprog pakke,det skulle gøre det,du behøves så gar ik at bruge engelsk, bare pakken er install,
men updaten fylder en gb til 1½ ca,
Avatar billede vistaguidedk Nybegynder
03. maj 2007 - 16:44 #3
Det kan ikke lade sig gøre, da jeg ikke mener at business udgaven af Vista understøtter at hente de 36 sprog pakker. Det er kun ultimate og enterprise der gør det. Om det er muligt at formatere og der vælge engelsk for at det så skulle virke kan tænkes.

Men prøv om der er hjælp at hente her: http://www.microsoft.com/enable/products/windowsvista/speech.aspx
Avatar billede thashiart Nybegynder
03. maj 2007 - 20:18 #4
--->vistaguidedk  det kan være du kan svare på mit spørgsmål så, spørger her,så kan du så bare sige ja eller nej, , hvis ja så laver jeg et hvor du kan få point..jeg har ultimate org. version, men når jeg vil installere eng, sprogpakke så får jeg fejlkode 2 ,svensk portugisisk osv, kan fint køre ind..?  vil ha den eng, pga dreamsceene  :) det er ikke i den danske, og bruger jeg stand alone updates ,er de "ikke relevante for mit system" plz help,
Avatar billede frankeeh Nybegynder
05. maj 2007 - 16:22 #5
Det kan jeg desværre ikke svarer dig på.. men tak for hjælpen alle
Avatar billede vistaguidedk Nybegynder
06. maj 2007 - 12:38 #6
#4 Det er straks værre, du har sørget for at du har nok plads på din partition/harddisk? Har ikke selv haft problemer med at installere engelsk sprogpakke, dette også pga af dreamscene. (som dog ikke er det helt vilde endnu, mangler stadig nogle mere spændende dreamscenes). Men umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor du ikke kan installere eng. sprogpakke hvis du har plads til den. (fylder ca1.5gb så vidt jeg mindes.)
Avatar billede thashiart Nybegynder
08. maj 2007 - 11:26 #7
--->vistaguidedk  wierd, jeg har omtrent 20gb ledig på min partion, og får jo også fejlkode 2, eller windowsupdate_00000002 , som fejl beskrivelse, men googler jeg den fætter kommer intet frem, ved ikke om det er min vers. skyld fik den gennem job, og står på skiven ikke til retail eller oem salg, kan det være en speciel edition, for fatter det ikkenår andre sprog kan installeres