Avatar billede sascha Nybegynder
01. maj 2007 - 15:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke fjerne filer

Hej
Har et par programmer som ikke kan afinstalleres. Når jeg så vil fjerne dem manuelt, står der at jeg ikke har ret til det. Jeg er administrator. Bla har jeg et ikon liggende i proceslinien fra avast som jeg ikke kan fjerne
Avatar billede hcma Novice
01. maj 2007 - 15:13 #1
prøv i fejlsikker tilstand at overtage ejerskabet og så slette dem.
bagefter skal du nok køre en reg-cleaner

Overtag ejerskab: http://support.microsoft.com/?kbid=308421

RegCleaner:  http://www.ccleaner.com/

Manual her:  http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Avatar billede sascha Nybegynder
01. maj 2007 - 16:17 #2
Fejlsikker tilstand i Vista ! Prøvet F8
Avatar billede hcma Novice
01. maj 2007 - 16:53 #3
sorry - havde overset at det er Vista  (har åbenbart XP på hjernen)
Avatar billede sascha Nybegynder
01. maj 2007 - 17:17 #4
Nogen der ved hvordan man starter i fejlsikret tilstand
Avatar billede thashiart Nybegynder
01. maj 2007 - 17:26 #5
heheheh, bare sluk din maskine, men den arbejder, så skulle den være der. muligheden for fejlsikret tilstand
Avatar billede thashiart Nybegynder
01. maj 2007 - 17:27 #6
hov, ellers ind og slå brugerkonti oplysninger fra, det burde gøre det ,, kontrolpanell  brugerkonto og fjern flueben,, :)
Avatar billede sascha Nybegynder
01. maj 2007 - 18:09 #7
Har prøvet i fejlsikret men det fik jeg ikke lov til. Brugerkonti oplysninger er slået fra, men det hjælper heller ikke
Avatar billede sascha Nybegynder
03. maj 2007 - 19:51 #8
hcma lig et svar. Hentede CCLeaner hvori jeg kunne fjerne de ønskede programmer og filer
Avatar billede hcma Novice
03. maj 2007 - 20:01 #9
svar  (godt at der alligevel var noget som virkede)