Avatar billede lasseandersen Nybegynder
30. april 2007 - 15:54 Der er 11 kommentarer

trådløs netværks forbindelse forsvinder hele tiden

Hejsa jeg har et kæmpe problem med min bærbare HP Pavillion dv6000... Min trådløse netværksforbindelse er nu begyndt at forsvinde regelmæssigt. Mit netkort er et BROADCOM Wireless 802.11b eller 802.11g og jeg har prøvet at smide driveren ind igen hvilket nogen gange hjælper så min computer igen kan finde trådløse netværk, men når man genstarter er driver og trådløse netværk forsvundet igen ?

Kan det være virus eller noget andet snask, har F-Secure originalt med nyeste opdateringer, men ved ikke så meget om computere...

Venlig Hilsen

Lasse
Avatar billede lasseandersen Nybegynder
30. april 2007 - 15:57 #1
ville for resten lige nævne at de gange hvor netværket har været oppe at køre igen siger XP lige pludselig ny hardware fundet (BROADCOM Wireless 802.11b & 802.11g) og så installerer den det og kører igen som den skal, indtil man så lukker computeren ned og genstarter, herefter er den gal igen desværre :(
Avatar billede wiz182 Nybegynder
07. juni 2007 - 23:37 #2
Hej Lasse

Har du fundet en løsning på dette problem??
Jeg har nemlig selv fået det samme problem og det begyndte her for små 5 dage siden...

MVH
Chris
Avatar billede bentemil Praktikant
13. august 2007 - 19:10 #3
Har også DC 6000 hvor wireless er forsvundet, knappen på foran lyser gult og kan ikke slukkes eller tændes. Der er kun lan driver tilbage.
Har nogen fundet en løsning.
Bent Emil
Avatar billede jeoparty Nybegynder
24. august 2007 - 09:23 #4
rart, eller ikke rart faktisk at andre har samme problem, min er begyndt på det disse dage. hvad sker der??
Avatar billede nva Praktikant
24. august 2007 - 09:27 #5
Hvis driveren skal reinstalleres engang imellem, så har du måske en harddiskfejl. Prøv at scanne din harddisk for fejl med automatisk reparation.
Avatar billede nva Praktikant
24. august 2007 - 09:32 #6
Fandt denne løsning:

I had the same problem as you and my laptop is also HP Pavilion Entertainment.

1. Fistly I tried to install drivers again but did't help. Rebooting didn't help as well.
2. Second I tried system restore to an earlier date..still didn't help.
3. I make regular backups so I restore my c: drive from the backup and the wireless was still missing. it was missing also when I ran Vista version an my V: drive.
So I decided that there is a hardware fault.
4 Finally I removed my battery and power. Pressed the power buton for 30 seconds.
Then put the battery back. Power up and open the laptop.
The wireless showed up and working fine.
I hope this helps
Avatar billede nva Praktikant
24. august 2007 - 09:33 #7
Hvis det ikke hjælper med batteriet sat tilbage, så prøv uden batteriet og kun med netstrøm - i såfald må batteriet være klar til udskiftning.
Avatar billede bentemil Praktikant
01. september 2007 - 15:58 #8
Har haft DV6000 til rep. udskiftning af motherboard. Så nu kører den igen et stykke tid.
Avatar billede bentemil Praktikant
18. juli 2010 - 06:56 #9
lukker