Avatar billede frederik310 Nybegynder
29. april 2007 - 18:28 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Bærbar opføre sig mærkeligt

Hej

Jeg er lige kommet hjem fra arbejde, og ville bruge min bærbar computer, som jeg fik i onsdags. Nu er den allerede gal. Når jeg starter den op skiftes de forskellige programmer at "Udføre en ulovlighandling" og lukkes der med.
Jeg har service pack 2 installeret og avg antivirus på denne(staionære) og den bærbare.
Det er som om der er kommet noget snavs i den. Men ved ikke hvordan da jeg ikke har downloadedet andet en drivere og nogle updates til enkelte spil.
Vil godt have hjælp til at udrette dette problem uden at formatere.
Avatar billede frederik310 Nybegynder
29. april 2007 - 18:29 #1
Glemte lige at sige, nu når jeg bruger den er det som om at skærmen kobler af og på igen engang i mellem.
Avatar billede lzs Nybegynder
29. april 2007 - 19:49 #2
Prøv at skanne med programmet superantispyware, som er et gratis spyware program.
Avatar billede lzs Nybegynder
29. april 2007 - 19:50 #3
Avatar billede frederik310 Nybegynder
29. april 2007 - 19:53 #4
jeg kan ikke engang komme på nettet har jeg lige fået bekræftet :/ den kommer med en hdd fejl, tror jeg. jeg kan ikke nå at læse den, før pc'en genstarter.
Avatar billede frederik310 Nybegynder
29. april 2007 - 19:55 #5
fuck det. jeg formatere.
Avatar billede lzs Nybegynder
29. april 2007 - 20:01 #6
Ja det lyder næsten som om du bliver nødt til det. Har du prøvet at starte i fejlsikret tilstand? eller kan man heller ikke nå det?
Avatar billede frederik310 Nybegynder
29. april 2007 - 20:13 #7
kan jeg ikke... håber bare ikke på at der er fejl på harddisken. kan der næsten ikke være har jo haft den i brug 3-5 timer om dagen siden jeg fik den.
Avatar billede lzs Nybegynder
29. april 2007 - 20:22 #8
det sker desværre nogle gange at tingene går i stykker, selvom de ikke er særlig gamle. du kunne også bare prøve at reparere installationen og se om det ikke hjælper.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. april 2007 - 20:29 #9
hvis du lige har købt den, så få forhandleren til at ordne den.
Formatere er ikke en god ide, da hvis der er ødelagte sectorer på hdén, så for du ikke lov til installere igen.
Men lav backup af drivere, mappen i386, du kan bruge "Guiden Overførsel af filer og indstillinger", til backup på alm data.
Avatar billede frederik310 Nybegynder
29. april 2007 - 21:26 #10
jeg kan ikke lave backup den genstarter.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. april 2007 - 21:34 #11
hvis du lige har købt den, så få forhandleren til at ordne den.
Det er hans problem, ikke dit da den er under garatien.
Avatar billede lzs Nybegynder
29. april 2007 - 21:37 #12
Det kommer vel an på hvad den fejler. Hvis det er et software problem er jeg ikke sikker på at garantien dækker, da han jo selv kan fikse det.
Avatar billede frederik310 Nybegynder
29. april 2007 - 21:37 #13
okay
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
03. maj 2007 - 08:56 #14
har du fået snakket med forhandleren.??
Avatar billede frederik310 Nybegynder
03. maj 2007 - 14:35 #15
forhandleren har ikke svaret tilbage endnu. Er ved at være lidt vred på dem.