Avatar billede christ Nybegynder
29. april 2007 - 17:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slideshow igen

Hej

Jeg har ledt og ledt, men syntes ikke at have fundet det helt rigtige svar.

Et slideshow i Flash der selv skifter efter X antal sekunder og med link til hver billede. Stierne til billederne ligger i en Access DB.

Umiddelbart ikke ret svært (vil jeg tro), medmindre man (som jeg) ikke har brugt Flash ret meget...

Håber i kan hjælpe (evt. med et link til et spg. jeg ikke har set :-) ).

På forhånd tak

/Christ
Avatar billede kragekjaer Praktikant
29. april 2007 - 17:32 #1
www.kragekjaer.dk/fotoAlbum

GRATIS, og ny version på vej
Avatar billede sako Nybegynder
29. april 2007 - 19:12 #2
Det er virkelig lækkert det du har lavet der - hvordan ser det ud ved kommercielt brug - er der en licens ?
Avatar billede kragekjaer Praktikant
29. april 2007 - 20:50 #3
Den er ganske gratis, dog må det ikke sælges videre. Der kommer som sagt snart en ny version med tilhørende admin, som ved et klik generer helt skidtet. Så hold øje med www.kragekjaer.dk
Avatar billede sako Nybegynder
29. april 2007 - 21:19 #4
supert- vil holde øje :-)
Avatar billede christ Nybegynder
19. august 2010 - 21:05 #5
Tak :)