Avatar billede emilfs Nybegynder
28. april 2007 - 17:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

World of Warcraft

Hej Xperter.
Jeg har lige installeret World of Warcraft på min computer.
Desværre lukker det ned efter under en time.
Mit grafik kort er langt over minimumskravene, og jeg har nok plads. Jeg er lidt usikker på min RAM...

Men her er spørgsmålet (spørgsmålene):
-Hvorfor lukker min computer ned?
-Hvordan finder jeg ud af hvor meget RAM jeg har?
Avatar billede triton Nybegynder
28. april 2007 - 18:18 #1
-Hvorfor lukker min computer ned?
Hvordan lukker den ned? Altså går den kold, eller genstarter pludselig?

-Hvordan finder jeg ud af hvor meget RAM jeg har?
* Du kan skrive "winver" under run fra strat linjen,, alternativt står det også under opstart af computeren. eller i bios
Avatar billede emilfs Nybegynder
28. april 2007 - 19:18 #2
den slukker.
Helt død
Avatar billede redhack Nybegynder
28. april 2007 - 22:24 #3
Din pc går ikke ned pga. for lidt ram. Det ville blot give en dårligere ydelse i spillet.

Varmeproblemer vil være mit første gæt.

..men hvad siger Windows til dig når du starter maskinen op igen (hvis noget)?
Avatar billede emilfs Nybegynder
28. april 2007 - 22:51 #4
Den siger ikke noget... Desværre

Jeg tænkte nok det var varme, men kan jeg gøre noget ved det? GTA San Andreas går også ned...
Avatar billede emilfs Nybegynder
29. april 2007 - 09:23 #5
Ville gerne give points, men i skriver jo kun kommentarer...
Avatar billede triton Nybegynder
29. april 2007 - 12:25 #6
det er også en mulighed at der er for lidt strøm til din computer?

Hvor stor er strømforsyningen i forhold til dit grafik kort?
Avatar billede emilfs Nybegynder
29. april 2007 - 12:28 #7
Altså jeg er ikke så god til at finde ud af den slags. Skal man se på pakken, som grafikkortet var i for at fnde ud af det?
Avatar billede emilfs Nybegynder
29. april 2007 - 12:28 #8
Eller hvordan finder jeg ud af det med strøm forsygningen?