Avatar billede michaelsg Nybegynder
27. april 2007 - 11:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Designet bannerlogo ønskes!

Jeg har webshoppen www.specimengear.com og vil høre, om der er nogen som vil være behjælpelig med at lave et nyt bannerlogo, istedet for det knap så gode logo jeg selv har lavet :o)
Avatar billede michaelsg Nybegynder
27. april 2007 - 11:53 #1
Størrelsen på logoet skal være 960x140.
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
27. april 2007 - 12:03 #2
normalt så køre med 750x??? idet at mange ikke vil køre i en stor opløsning som er over 800x600. men kun en information hvis du vil have din side til at være rettet til alle.
Avatar billede gurly Praktikant
27. april 2007 - 15:28 #3
jeg kan egentlig got lide dit banner, det udstråler da netop den dejlige fredhed ude i naturen, og man får da straks lyst til en fisketur  c",)
angående størelsen, resten af din side holder jo breden på 960 linier selv om folk måske kun køre 800x600, de får jo bare en vanret scrollbar de må hive, men det er de såmen vant til for de fleste hjemmeside idag er da målrettet imod 1024x768
kan folk ikke køre 768x1024 så kan de bare købe sig en ny skærm kan de c",)
Avatar billede groovin Nybegynder
07. maj 2007 - 15:40 #4
Jeg har sendt et forslag til den mailadresse der er angivet på siden. Sig til hvis du kan bruge det.
Avatar billede michaelsg Nybegynder
07. maj 2007 - 16:03 #5
Super mange tak groovin.

Kanon flot banner...
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
07. maj 2007 - 16:32 #6
Kun en lille ting http://www.specimengear.com/default.asp?lang=dk

Ordrebetingelser står 2 gange efter hinanden.
Avatar billede michaelsg Nybegynder
07. maj 2007 - 17:11 #7
Tak. Det er en fejl.