Avatar billede jewler Nybegynder
26. april 2007 - 15:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

3.5 HD ekstern kabinet, hvilken?

Hej
Jeg har en ekstra 320GB SATA HD, som jeg ønsker at placere i et eksternt kabinet. Men hvilket kabinet skal jeg vælge, da jeg synes der er så mange at vælge imellem? Kan jeg nøjes med en helt billig, eller få man mere for pengene ved at vælge en lidt dyrere?

Kabinettet skal kunne tilsluttes USB 2.0, må gerne kunne tilsluttes et netværk, men ikke et krav.

Har I nogle gode bud, gerne med links - tak?
Avatar billede venturer Nybegynder
26. april 2007 - 15:51 #1
Der er flere at vælge mellem.
Tag bare en af de billige fra shg for eks.
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=425201

Jeg har selv en ligende model hvor hele kassen er i alu (bedre afkøling af disken).

Det eneste du får du af dyere modeller er tilslutningsmulighederne og designet.
Hvis du giver lidt mere kan du f.eks. få firewire eller SATA tilstlutning. Jeg kan tilslutte min til både USB2 og SATA (til de maskine hvor man kan føre et SATA stik ud på bagsiden).
Avatar billede off-line Nybegynder
26. april 2007 - 16:07 #2
På venturer´s link er der ingen hardware for øjeblikket. Derfor dette link:
http://www.zitech.dk/Product/SubCategory.aspx?SubCategoryID=169391&ProductCategoryID=284
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2007 - 20:28 #3
venturers link er så fyldt med hardware det kan blive???

http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=425201&lokation=
Avatar billede off-line Nybegynder
26. april 2007 - 20:54 #4
Ja du har ret, havde ikke trykket i venstre side. Undskyldning til venture:)
Avatar billede venturer Nybegynder
26. april 2007 - 21:53 #5
Det er ok ;)
shg viser det heller ikke altid rigtigt hvis man har en pop-up blocker kørende.
Avatar billede jewler Nybegynder
31. maj 2007 - 12:57 #6
Jeg har valgt et kabinet fra Welland: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=203056
Avatar billede jewler Nybegynder
31. maj 2007 - 12:57 #7
hvis I vil have nogle point så send venligst et svar snarest!
Avatar billede jewler Nybegynder
02. august 2007 - 12:35 #8
Så lukker jeg!