23. april 2007 - 23:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webcam - automatisk optagelse på bestemte tidsrum/interval ?

(Det har vist være oppe før - men har ikke kunne finde det...)

Jeg søger et program som kan sætte mit [Logitech QuickCam] til automatisk optage (Video+Lyd) på bestemte tidspunkter. Kan godt være flere timer i træk. Efter samme princip som en go' gammel VHS video. Og til valgfri filplacering/navn.

Option: Hvis den kunne bringes til at optage ved bestemte lysstyrke (eks. når lyset tændes i lokalet) eller bevægelse i billedet.
Eller ved bestemt lydstyrke ?

PS: Helst ikke noget med et Sharewareprogram der kun ka' bruges i ~30 dage...
Avatar billede rd Nybegynder
24. april 2007 - 06:48 #1
Har du kigget på download.com og sorceforge.net? Ved download.com finder du helt sikkert noget shareware, har fundet en del motion detection webcam software der inde i tidernes morgen. Hvis der er noget på SourceForge er det opensource.
24. april 2007 - 07:13 #2
... det var mest om 'nogen' _havde_ været turen igennem og kunne fortælle om godt og skidt...

Jeg kigger på det...
03. maj 2007 - 22:43 #3
(Jeg har ikke 'glemt' denne - men er ret optaget pt. til at efterprøve projectet ...)

Andre forslag før jeg lukker ?
08. maj 2007 - 20:08 #4
30. maj 2007 - 19:07 #5
... har fundet noget på anden vis ...
http://www.spydk.dk/
30. maj 2007 - 19:08 #6
<rd>: For en go' ordens skyld - læg [svar] og la' os dele...