Avatar billede zx-12r Nybegynder
23. april 2007 - 13:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Konvertering af Excel - Adobe PDF file. Minimere A4 størrelsen

Jeg har lavet et excel program hvorpå at det skal konvertere til adobe PDF format via udprint Adobe PDF.

Mit problem er at når jeg udprinter til PDF så bliver Excel A4 side sat ind i en Adobe A4 side...

Det vil sige at mit excel ark bliver "cirka" 5 cm mindre på alle kanter. ( margener )

Er der en måde så man kan overføre til PDF samt at den sørger for at margener på Pdf filen ikke er til stede...

Som den kører nu så tager den 2 x margener.. Excel´s og Adobe´s.
Avatar billede maxxtherogue Nybegynder
24. april 2007 - 09:09 #1
Kan du ikke bare bruge 50% margener i Excell, ellers bruger jeg selv PDF955, fandt det med Google, så længe jeg finder mig i reklamerne når jeg skriver ud er det gratis. Har ikke lige tjekket op på om det kan styre det med marginer, men prøv ad?
Avatar billede zx-12r Nybegynder
06. januar 2012 - 13:00 #2
lukket