Avatar billede hedegaard1 Nybegynder
23. april 2007 - 13:17 Der er 9 kommentarer

Newbie spørgsmål

Er der en der kan skrive eller give et link til en newbie guide til at sætte en ISA 2004 server op med mulighed for at se en hostet hjemmeside igennem.

Den kører med 2 netkort.

Vi har bla. svært ved at se hvordan man sætter op og vælger hvad for et netkort der er det eksterne og også det interne???

Det er i forbindelse med en svendeprøve i en mindre it-uddannelsen at vi har fået til opgave at sætte en ISA server op...
Håber på hurtig svar....
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2007 - 16:57 #1
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2007 - 11:35 #2
Du fik et hurtigt svar, men er ikke selv hurtig til at svare tilbage.
Håber at det gik godt til prøven!

:-)
Avatar billede hedegaard1 Nybegynder
08. marts 2008 - 15:54 #3
Da svaret kommer 4 måneder efter jeg har oprettet vil jeg antage det som et ikke accepteret svar men sæt et svar ind tpo så får du dem...

Og opgaven gik fint, fik 10!
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2008 - 21:46 #4
Tillykke!
Hvis du kunne bruge mit link, så giv mig point.
Hvis ikke, så læg selv et svar, og tag pointene selv.
:-)
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2008 - 21:50 #5
...ja der er fart over feltet indenfor IT området ;)
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2008 - 22:53 #6
Ja fra den: 23/04-2007 til den: 08/03-2008 går der kun 4 måneder.
;-)
Avatar billede nielle Nybegynder
08. marts 2008 - 22:58 #7
"Da svaret kommer 4 måneder efter jeg har oprettet ..."

Så vidt jeg kan se så kom svaret snare 4 timer efter at du havde oprettet?
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2008 - 11:26 #8
:) men nu kan det med timer og minutter være lidt kringlet indenfor programmering. så 4 måneder fra eller til er vel den unøjagtighedsmargin der kan forventes ;)
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2008 - 18:02 #9
Så må det vist være lukketid!