Avatar billede michaelsg Nybegynder
23. april 2007 - 10:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af web shop !

Jeg har en webshop, som sælger håndlavet fiskegrej,(wobblere). www.specimengear.com. Er der nogen, som vil være mig behjælpelig med et frisk blik på, om der er noget som kan ændres til det bedre. Jeg har lavet mit eget bannerlogo, men er stadig ikke helt tilfreds. Så hvis nogen har lyst til at hjælpe med det, vil jeg være meget taknemmelig.

Mvh.

Michael Hoffström
Avatar billede keysersoze Guru
23. april 2007 - 17:48 #1
Jeg synes - desværre - der er rigtig mange ting der kunne gøres bedre.

Først og fremmest bliver jeg mødt af et design, som måske for 8-10 siden ville have set flot ud - men der er sket rigtig meget siden da, og den mangel af opdatering på designet giver mig ikke det bedste førstegangsindtryk.

Det næste der springer mig i øjnene er de utallige blinkende - og grimme - bannere placeret i bunden af sitet. Igen var det noget man måske kunne tillade sig for år tilbage, men nu holder det ikke og det vil måske endda virke afskrækkende over for mange. Jeg mister i hvert fald meget af respekten og tiltroen på det.

Fiskeri interesserer mig ikke det store så kan ikke vurdere det indholdsmæssigt på det - men jeg ville som det første fjerne alle de links ude i menuen og gemme dem lidt mere anonymt væk på en underside og så til gengæld forsøge at fylde lidt mere indhold på så der var mere at komme efter for de besøgende end bare shoppen (jeg tænker på fx artikler eller et forum).
Avatar billede michaelsg Nybegynder
23. april 2007 - 18:54 #2
Tak for den konstruktive kritik.

Jeg vil tilrette siden, så den fremstår mere moderne og indbydende.
Avatar billede keysersoze Guru
23. april 2007 - 20:00 #3
jeg ved ikke hvor konstruktiv jeg har været - men bare det kan bringe dig videre :)
Avatar billede michaelsg Nybegynder
24. april 2007 - 10:42 #4
Jeg har lavet siden helt om, med lyse farver og uden banner reklamer i bunden. Har også ryddet ud i linkssektionen.
Avatar billede keysersoze Guru
24. april 2007 - 18:11 #5
lille ændring - men for mig en helt anden side at komme ind på så flot resultat ud fra omstændighederne. Eneste lille minus måske tilbage er den lidt lave kvalitet på top-billedet/logoet.
Avatar billede michaelsg Nybegynder
24. april 2007 - 20:43 #6
Tak for tilbagemeldingen.

Jeg må prøve at få lavet et bedre logo. Men det var hvad jeg selv lige kunne præstere.
Avatar billede nixir Nybegynder
26. april 2007 - 16:05 #7
Ligesom de andre - logo'et halter...

Lidt for mange boxe.. De boxe der er i midten, er overflødige når der også er en streg mellem dem... Fot snhr streger efter min mening.

Som det også er nævnt er det lidt old-school design...