Avatar billede pablopablo Nybegynder
22. april 2007 - 19:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Placering af sponsorerede links

Hejsa

Jeg tænkte på når man benytter Google Adwords / sponsorerede links, så placeres de i højre siden af skærmen...Men nogle få markeres også med gul og placeres over de normale links som Google lister op!

Hvad skal der til for at ens sponsorerede links altid forekommer øverste på Google i det gule felt i stedet for i højre side hvor mange ikke ser dem alligevel?

Mvh.

PabloPablo
Avatar billede Mads Praktikant
24. juli 2007 - 09:58 #1
hej PabloPablo

Google adwords ude i højre side, har alle ret til at benytte. Hvis du skal have fat i sponsorede links med gul baggrund, så er du nød til at få fat i et bureau, som har købt sig rettigheder af Google, til at annoncere med gule sponsorede links.

håber svaret kunne bruges
Avatar billede pablopablo Nybegynder
24. juli 2007 - 10:47 #2
det er nu længe siden og havde egentlig glemt dette spørgsmål...det kræver at man overholder en række betingelser... vi har ikke købt nogle rettigheder, men har ligget nr.1 i det gule felt...så der er åbenbart ikke kun en vej...

jeg lukker igen...