Avatar billede cookey118 Nybegynder
22. april 2007 - 18:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Verdens værste brøler

Jeg har lige formateret et drev der indeholdte mit livs billede samling. Det var i FAT32 og jeg formateret det til NTFS. Jeg og mine nærmeste er grædefærdige og jeg ville hører om der er nogen mulighed for at gendskabe billederne.

Med venlig hilsen

Den ulykkelige
Avatar billede tafkab Nybegynder
22. april 2007 - 18:09 #1
Avatar billede screem_brille Novice
22. april 2007 - 18:11 #2
hvis du KUN har formateret og ikke algt noget over på disken endnu, ja så er der rigtig gode chancer, jeg ville hente getdataback fra runtime.org og se om det program kan finde dine filer, og kan det det, ville jeg ofte de penge programmet koster (men HUSK nu ikke at genskabe til den disk du vil genskabe fra!)
Avatar billede vejmand Juniormester
22. april 2007 - 18:11 #3
Avatar billede uffesteenberg Novice
25. april 2007 - 10:38 #4
Hold modet oppe... hvis du bare undlader at bruge drevet mere inden du genskaber, så kan du sikkert redde (næsten) det hele..

Jeg linker lige til en lignende tråde, hvis du vil høre lidt mere...
http://www.eksperten.dk/spm/754050
http://www.eksperten.dk/spm/753532
http://dbhome.dk/bartfreak/guider/Getdataback%20mini%20guide.htm
Avatar billede uffesteenberg Novice
21. juli 2008 - 13:53 #5
Lykkedes det nogensinde???????
Avatar billede cookey118 Nybegynder
21. juli 2008 - 15:28 #6
Ja det gjorde. Undskyld den extrem lange besvarelsestid... Det skete i forbindelse med at jeg flyttede fra Od. til Kbh. så jeg glemte alt om det. Jeg fik mange af billederne tilbage. Det lykkedes ud fra dine link så jeg er evig taknemmelig!!! :-)
Avatar billede cookey118 Nybegynder
19. august 2010 - 11:09 #7
Jeg lukker tråden