Avatar billede dipet Nybegynder
22. april 2007 - 16:58 Der er 2 kommentarer

Beskadiget fil fra word07, document.xml

Mit nye word gik ned og nu kan jeg ikke åbne docx-filen (arkiv-fil) da filen document.xml er beskadigt. Jeg har ændret .docx forlængelsen til .zip og har fundet denne fil. Da jeg ikke kender dette sprog, håber jeg at der er en der kan se på filen og se om der er noget der ikke er som det burde. Et muligt hint kunne være at jeg arbejdede sidst i documentet under "spørgsmål 4.1" og jeg arbejdede med at sætte ligninger ind. Så jeg leder efter en der kender til xml programmering der har tid til at kigge på filen. Mange timer er ved at gå tabt - hjælp!
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2007 - 21:35 #1
Send den til mig på greystate(AT)steinmeier.dk så kigger jeg på den.
Avatar billede dipet Nybegynder
29. april 2007 - 00:41 #2
når man prøver at åbne filen, meddeler word at den ikke kan åbne den da filen er beskadigt... jeg har fundet en docxconverter 1.2 der kan gendanne documentet (undtagen ligninger, hvor problemet lå til at starte med)

men tak for forsøget