Avatar billede thundergizmo Nybegynder
22. april 2007 - 13:03 Der er 2 kommentarer

Erfaringer Med Fullrate Bredbånd

Hey allesammen!

Da det snart er muligt for mig at få Fullrate bredbånd, kunne jeg godt tænke mig at hører fra andre hvad de har af erfaringer med fullrate. Inden jeg bestemmer mig 100 % for at bestille dette.

så post gerne her.

Mvh,

Thundergizmo
Avatar billede dr.big Nybegynder
22. april 2007 - 13:50 #1
Jeg har nu selv haft Fullrate i 3 måneder og kan klart anbefale det… Har kun været ude for at jeg skulle slukke for min router 1 gang… ellers kører det bare kanon
Avatar billede obz-baune Nybegynder
27. april 2007 - 19:17 #2
hvordan er ping og hvad med packetloss.

Dr.big, jeg vil meget´gerne lokke dig til at teste med fx pingplotter.com og komme med en status på liniens beskaffenhed, den vej rundt?`