Avatar billede spiritz Nybegynder
21. april 2007 - 00:17 Der er 3 kommentarer

AVG search spørgsmål.

Har lige kørt en AVG free virus scan, og den kommer frem med følgende:

kernel32.dll
user32.dll
shell32.dll
ntoskrnl.exe

det fremstår ikke som om der er virus eller noget, men der står "change" ud for dem, undrede mig bare over hvad det betød? og hvorfor AVG opsnappede dem.
Avatar billede tafkab Nybegynder
21. april 2007 - 00:28 #1
Sikkert fordi de er blevet opdateret via Windows Update :-)
Avatar billede c-holst Novice
24. april 2007 - 20:15 #2
fik også præcist denne meddelse efter sidste update. er ret sikker på den er ok
Avatar billede c-holst Novice
22. november 2007 - 21:58 #3
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.