Avatar billede maxwell Nybegynder
20. april 2007 - 13:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Centrer en SWF fil i HTML

Hejsa

Jeg har lige fået en kanon opgave - ret lige denne .asp fil til så den viser en anden .swf fil og så den lige centrer den også....

Den første del af opgaven er klaret - men hvordan for jeg den centreret på siden ??

Jeg kender ikke så meget til flash filer - og jeg har kun NotePad til at løse det med - jeg regned med at det har noget med disse linier at gøre - men hvad ???

<param name="allowScriptAccess" value="sameDomain"/>
<param name="movie" value="PWRS site.swf" /><param name="quality" value="high" /><param name="scale" value="noscale" /><param name="bgcolor" value="#ffffff" /><embed src="PWRS site.swf" quality="high" scale="noscale" bgcolor="#ffffff" width="838" height="750" name="PWRS site" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
Avatar billede skooter Nybegynder
20. april 2007 - 13:34 #1
Dit spørgsmål har ikke så meget med flash at gøre... Men hvis du blot vil centere flash'en horisontal kan du gøre følgende... Nok nærmere CSS (eller nogle tabeller).

http://www.udvikleren.dk/HTML/Thread.aspx/9/19657/
Avatar billede maxwell Nybegynder
20. april 2007 - 13:38 #2
der må være et eller andet som overstyrre det - for det har ingen betydning....
Avatar billede kragekjaer Praktikant
20. april 2007 - 13:55 #3
brug swfObject, søg på google på "swfObject"