Avatar billede tikz Nybegynder
19. april 2007 - 17:40 Der er 3 kommentarer

Flash effekter i banner

Hejsa
Jeg har lavet nogle bannere i PNG format, og vil gerne have nogle flash effekter på f.eks. ligesom de har på banneret på www.unisport.dk , men aner ikke hvordan man gør. Jeg har Flash 8...
Avatar billede groovin Nybegynder
07. maj 2007 - 16:05 #1
Forholdsvist nemt at udføre, men bøvlet at guide dig igennem. Upload et af bannerne og angiv adressen + en mail jeg kan kontakte dig på. Så laver jeg det første og sender dig kildefilen. Så kan du selv lave resten. En løsning?
Avatar billede tikz Nybegynder
07. maj 2007 - 22:08 #2
Kender du ikke en eller anden guide til det, som allerede findes på nettet, for jeg vil gerne lære det sådan så jeg selv kan finde ud af det.
Avatar billede groovin Nybegynder
08. maj 2007 - 03:18 #3
Nej, ikke umiddelbart, men hvis du vil søge, så er kodeordene "buttons", "movieclips", "tweens" og "alpha" (flash sprog for gennemsigtig). De 4 ting kombineret og du har den effekt du linker til.