Avatar billede php-nybegynderen Nybegynder
17. april 2007 - 23:11 Der er 6 kommentarer

Problemer med update

Hej,

jeg har et problem med opdateringer af et felt i mine rækker (MySQL).

Der er henholdsvis et admin modul og et bruger modul.

ADMIN: www.xg-league.dk/kampoversigt/a_kampoversigt.php
BRUGER: www.xg-league.dk/kampoversigt/kampoversigt.php

Det er et ret simpelt system, men det er absolut slavearbejde, og eftersom jeg ikke er så god er der mange unødvendigte koder (koder der sagtens kunne gøres mere simple).

Jeg har pakket alle filerne:
www.xg-league.dk/kampoversigt.rar

Det skulle være meget let at finde rundt i ved at kigge i de 6 typer af includes, der er.

Hvis der er nogen, der har forstand på hvor fejlen ligger, så må i meget gerne give mig besked. Det skal siges, at fejlen er, at den i admin modulet kun kan opdatere "Spillerunde1". I kan selv prøve. (Der er en lille ekstra fejl, når man opdaterer i spillerunde1, når man har skrevet resultatet ind og trykker opdater, opdaterer den ikke før man har trykket F5). Jeg kan ikke forklare hvorfor, men sådan er det.

Hvis i har yderligere spørgsmål eller kommentare, så skriv endelig til mig.

(Det er nok en meget simpel fejl, jeg har lavet).
Avatar billede nixir Nybegynder
19. april 2007 - 19:52 #1
Hvis du poster det der ikke virker her, så er der større chance for hjælp.

Mvh.
Avatar billede php-nybegynderen Nybegynder
20. april 2007 - 13:44 #2
Problemet er at der er adskillige ting der ikke virker.
Avatar billede php-nybegynderen Nybegynder
20. april 2007 - 13:47 #3
Hvis man downloader filen..

Så skal man udpakke, og gå ind i: edit_oversigt

Derefter åbner man spillerunde1, som virker fuldstændig korrekt.

Derefter åbner man spillerunde2, som er bygget op under samme forudsætning, men det er som om, den ikke får lov at gøre det samme. Og det er der fejlen ligger (virker heller ikke i de resterende spillerunder, men forklaringen kan jo findes i spillerunde2.

Inde i de 2 filer, skal man huske at "runde1.php" og "runde2.php" er includet, og derfor er det en idé også at se disse.
Avatar billede nixir Nybegynder
20. april 2007 - 17:19 #4
Okay ...

Jeg må ærlig indrømme jeg ikke gider læse lange filer igennem .. sorry ..
Avatar billede php-nybegynderen Nybegynder
21. april 2007 - 17:36 #5
1. Du skal læse 1 linje i hver af de 4 filer.
2. Du gider slet ikke, så bare lad vær at skrive.
Avatar billede nixir Nybegynder
22. april 2007 - 19:42 #6
Hvis det var 1 linie i hver fil, så ville det være nemt for dig at skrive her, og dermed ville jeg være interesseret i at hjælpe. Hvis det er for langt til at skrive her, er det for langt til at jeg gider læse det.

Jeg spørger fordi jeg gerne vil hjælpe, men kun hvis det ikke er en større case der skal løses. Jeg er her for at hjælpe med små-problemer.

Er det 4 linier det drejer sig om, så skriv dem da, så er der flere der hjælper.

Mvh.