Avatar billede lasserks Nybegynder
17. april 2007 - 21:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installere javaapplikation på Samsung X820 via kabel

Hej Eksperter.

Jeg søger forgæves på Google efter vejledning i at overføre og installere java-spil og programmer på min Samsung X820. Jeg har .jar filerne på min pc, og jeg har et usb-kabel til min telefon, men programmerne kan ikke installeres på mobilen.

Jeg har søgt på Google, og det lader til at der skal nogle koder til på mobilen for at åbne adgang til den mappe hvor java-applikationer ligger på telefonen.

Nogen som ved noget om det her?

/Lasse
Avatar billede lasserks Nybegynder
28. juni 2007 - 14:11 #1
Manglende svar... Lukker derfor spørgsmålet
Avatar billede lasserks Nybegynder
28. juni 2007 - 14:12 #2
QQ