Avatar billede pondo Nybegynder
17. april 2007 - 09:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Asus - MyCinema-P7131Hybrid remote problem

Hejsa,

Jeg har købt et Asus - MyCinema-P7131Hybrid kort, og det kører utroligt godt, men jeg kan hverken finde drivers eller hjælp nogensteder til det.

Problemet er at fjernbetjeningen ikke virker (absolut ingen reaktion)
og jeg har installed drivers fra cd der fulgte med, og sat IR kablet til OG skiftet batterier i fjernbetjeningen... men nada reaktion.

Kan nogen give mig et hint til hvorfor det ikke virker og evt et link til et sted jeg kan få opdaterede drivers til det.
Avatar billede huset Praktikant
17. april 2007 - 09:36 #1
Kigget hos Asus ?
Avatar billede pondo Nybegynder
17. april 2007 - 09:51 #2
ja.. og de har intet, har kigget her: http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=My%20Cinema%207131%20Dual

og skulle mene det er stedet det BURDE ligge
Avatar billede pondo Nybegynder
17. april 2007 - 10:09 #3
Har fået det til at virke.. kiggede lidt på driver cd'en og lagde til sidst Windows Medie Center Drivers ind oven på xp driverne og så virkede det :)