Avatar billede cyber-system Nybegynder
15. april 2007 - 23:18 Der er 5 kommentarer

Dele Internet forbindelse mellem 3 computere

Hej alle i kloge eksperter

Jeg tænkte på om nogen kan hjælpe mig med at dele min internet forbindelse op i 3 lige store stykke, dvs. jeg har en 4Mbit som jeg gerne vil dele lige over mellem 3 computer så hver får 1364,33 Kbit/s jeg kan gode finde ud af at dele min internet forbindelse men kun så min router deler forbindelsen så godt den kan og ikke deler forbindelsen op i 3 lige store stykker, da det er lidt surt hvis den ene computer står og sluger hele forbindelsen,så jeg ikke kan komme på nettet med nogen af de andre, så man må da kunne dele sin forbindelse op på den måde at man tildeler hver computer 1364,33 = 3 % 4096 altså 4096Kbit/s dividere med 3 computere. håber der sidder en eller anden klog EKSPERT der ude der kan hjælpe. På forhånd TAK
15. april 2007 - 23:27 #1
... der skal noget "seriøst" (smådyrt?) isenkram imellem ...
Avatar billede cyber-system Nybegynder
15. april 2007 - 23:35 #2
ahaa. det havde jeg lidt på fornemmelsen, jeg havde bare håbet på at man kunne det med software eller inde i routeren, eller regedit.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. april 2007 - 23:42 #3
Umiddelbart vil jeg påstå at Netlimiter kan bruges: www.netlimiter.com
Avatar billede cyber-system Nybegynder
17. april 2007 - 03:11 #4
Opret et svar, jeg skal jo af med de poin, selvom de måske ikke er fortjent, men jeg ville jo snyde hvis jeg gav dem
Avatar billede kenp Novice
17. april 2007 - 21:37 #5