Avatar billede jewler Nybegynder
09. april 2007 - 09:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bærbar i Bilka!

Hej

Den HP bærbar Bilka har på bud i denne uge, er den ok til prisen?
http://bilka.dk/internet/bilka/menu/main.nsf
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2007 - 11:15 #1
Du må specificere lidt bedre. Man ryger jo bare ind på Bilka's starthjemmeside !
Avatar billede jewler Nybegynder
09. april 2007 - 12:12 #4
Avatar billede bleze Nybegynder
09. april 2007 - 16:15 #5
Hvis du ikke skal spille de nyeste 3D spil vil jeg mene det er en fin PC til alm brug. Skærmen er dog lidt lille og har ikke den højeste opløsning
Avatar billede jewler Nybegynder
09. april 2007 - 16:17 #6
Avatar billede bleze Nybegynder
09. april 2007 - 19:38 #7
sorry så på dit første link. Den PC er endnu bedre og kan spille de nyeste spil. HP bærbar er billige og af god kvalitet - jeg har selv een og kan kun anbefale dem ;)
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2007 - 19:44 #8
HVis det er den jeg kan se er det en HP 9271ea (lidt svært at se da opløsningen på billedet er dårlig) ligger den små 2.000 mindre end på nettet. Så fin pris for produktet. Og det er en fin skærm osse til spil. Grafikkortet er ok dog ikke til spil i høj opløsning. defor er opløsningen på skærmen oK
Avatar billede jewler Nybegynder
09. april 2007 - 20:31 #9
Det er en HP dv9332eu
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2007 - 22:06 #10
som standard skulle der gerne ligge 2 GBram i. hvis dette er tilfældet er det ok til prisen
Avatar billede jewler Nybegynder
19. april 2007 - 22:00 #11
Så er den købt....det er fin! Flere med et svar, så deler I points!