Avatar billede gentlebug Nybegynder
07. april 2007 - 18:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ligegyldige "valg" i højreklik menu

jeg sidder lidt med et problem, når jeg højreklikker på en fil, kan jeg vælge alverdens ligegyldige muligheder, som nogle af mine programmer har været ih, så flinke at oprettet for mig ex:
winzip har tilføjet:
Add to archive
Add to "xxx.rar"
Compress and email
og bare en der hedder winzip (med de samme + lidt ekstra muligheder)

og lign. har windows media player og winamp, tilføjet noget med:
tilføj til afsplingsliste

og avg har tilføjet:
scan med AVG antivirus

samtidigt er der de sædvanlige, det er pænt irriterende at have så utrolig mange muligheder, især når jeg aldrig nogensinde bruger dem til noget, (muligvis vil jeg gerne beholde den der hedder winzip)

men er det noget, nogle kan hjælpe mig med at fjerne?
(det er ikke noget jeg kan ændre i selve programmerne, og er ikke interesseret i at afinstalere disse)
Avatar billede vejmand Juniormester
07. april 2007 - 18:47 #1
Avatar billede hcma Novice
07. april 2007 - 19:20 #2
hold da op - den havde jeg glemt, jeg havde  :o))
Avatar billede gentlebug Nybegynder
07. april 2007 - 19:27 #3
hurra, lige præcis hvad jeg manglede - burde ha hcma.dk som startside :')

- haha hcma ;)
Avatar billede hcma Novice
07. april 2007 - 19:35 #4
jeg skal til at tage procenter af de point som uddeles grundet henvisning til mit site  :o))
Avatar billede vejmand Juniormester
07. april 2007 - 19:39 #5
Det går sgu ikke, hcma, så vil du ryge ovenud af top-listen.  :-)

Tak for point.....
Avatar billede hcma Novice
07. april 2007 - 20:27 #6
:o))