Avatar billede pokerhouse Nybegynder
03. april 2007 - 17:10 Der er 6 kommentarer

Hjemmeside købes ?

Jeg har eller 1 kr. og kr. 5000, og ønsker at købe en/flere hjemmesider.

Jeg søger en min hjemmeside som skal indgå i mit web portefølge.

Er der nogle her på eksperten, som har en hjemmeside, om jævn/fornuftig/stabil trafik, så kan det være jeg ønsker at købe din webside

Vores målgruppe er piger fra 12 år til ca. 40 år, hvorfor hjemmesider med samme målgruppe vil have størst chancer.

Fakta, som du bør nævne:
Hvilken målgruppe har din hjemmeside ?
Antal unikke besøg pr. dag, og for fx. marts mdr.
Inden for hvilken kategori er websitet
Hvor mange sidevisninger om dagen
Er der nyhedsemails på hjemmesiden? database
Din anslået værdi?
Avatar billede Slawomir Seniormester
03. april 2007 - 17:47 #1
jeg har set mange sjove spm her på siden, man dette er en af de gode, tja måske skulle man overveje at ringe til arla foods og spørge dem om de har mælk LOL

ellers så hvis jeg forstå dit spm rigtigt så gør du det helt forkert, hvorfor skyde med havl, spørger jeg bare?

vil du købe min side 5.320 besøg på 3 mdr? nej nix den er ikke til salg.

det var det eneste jeg lige kunne bedrage med, hvis der er nogen der er blevet fornærmet, tja tag en kiks ;-)
Avatar billede intenz Novice
04. april 2007 - 17:26 #2
Det var da en mærkelig kommentar? Syntes måske at formuleringen af "spørgsmålet" kunne have været bedre, men forståelsen af hensigten med indlægget er da klar.
Avatar billede prog112 Nybegynder
05. april 2007 - 18:06 #3
Enig, intenz.
Avatar billede nickern Nybegynder
06. april 2007 - 18:30 #4
Jeg tvivler på at du kan købe nogle sider for 5000 kr

Hvis du ikke har mere at gøre med, skal du nok overveje at starte endnu en ny side op
Avatar billede canales Nybegynder
13. april 2007 - 18:50 #5
se www.f3nd3r.dk der har vi mange tilbud til dig mvh sebastian canales
Avatar billede pokerhouse Nybegynder
25. april 2007 - 23:10 #6
slettet