Avatar billede rolflagoni Nybegynder
03. april 2007 - 16:09

Sharepoint - samle task fra forskellige sites

Jeg er ved at oprette et Sharepoint site på en hosted løsning.
Jeg er novice ud i Sharepoint, men det er (for mit behov lige nu) jo ret nemt at gå til.

Jeg har oprettet alle brugerne, og de enkelte brugere er nu blevet medlemmer af forskellige grupper således de informationer de enkelte har adgang til er differentierede.

mit spørgsmål er nu om jeg kan lave en "supergruppe" hvor jeg kan samle lister fra de forkellige sites. Her tænker jeg bl.a. på opgavelister. Altså det jeg gerne vil have er en totalliste over alle opgaver på sitet, uanset hvilket undersite det er oprettet på.

Er det muligt? Og i så fald hvordan?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester