Avatar billede snailey Nybegynder
03. april 2007 - 15:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Asus Wl_700gE går ikke på internettet

Hej Eksperter

Jeg har købt en Asus WL-700gE Multifunctional Broadrange Wireless Router, og har følgende problem:
Jeg kan godt fange den trådløse router og harddisk, men kan ikke komme på nettet. Når jeg kigger i admin siden i browseren til routeren, er der tildelt en ip adresse, så routeren må jo fint kunne connecte med modemmet, men jeg kan bare ikke komme på nettet. Nogen der også har en? Nogen der kan hjælpe?
Jeg er lidt usikker på de valg jeg foretager i installeringen af routeren, mht. wep og isp.

http://www.asus.com/products.aspx?l1=12&l2=43&l3=0&model=979&modelmenu=1
Avatar billede snailey Nybegynder
03. april 2007 - 18:54 #1
Er desperat for hjælp på dette!
Avatar billede snailey Nybegynder
20. juli 2007 - 17:35 #2
Jeg kom på nettet pludselig. Man skal åbenbart vente lidt. :)