Avatar billede mrr1217 Nybegynder
02. april 2007 - 01:22 Der er 4 kommentarer

7900GTX driver, jeg kan simpelthen ikke finde u d af hva' for en!

Hey, er det bare mig eller er det ret svært at finde rundt i alle de forskellige drivere på nettet??? Især med Vista..

Jeg bruger som sagt vista, og har derfor problemer med at finde en optimal driver for mit grafikkort (9700GTX)...

Det der er galt med min nuværende (og forældede driver) er, at selv skrift fremstår utydeligt og "blur'ed"... Jeg er sikker på at driveren også er et problem når jeg spiller de mere krævende spil... For et grafikkort som dette burde ikke lagge bare fordi der er 25-30 units på en map...

Håber at kunne få noget hjælp... (husk: Vista Ultimate 32-bit)
Avatar billede screem_brille Novice
02. april 2007 - 08:33 #1
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. april 2007 - 09:01 #2
Hvad har du ellers af dele i din com? Måske det er på tide med en oprydning hvis skidtet lagger. CHKDSK, diskoprydning, anti virus/spyware, defragmentering. Oprydning på primær partition mm
Avatar billede mrr1217 Nybegynder
02. april 2007 - 17:51 #3
Hmm, den har jeg godt nok ikke set... Prøver den...

Alle mine dele er forresten nye... så det er ikke oprydning der er problmet! Dog har jeg haft andre drivere installeret (ATI kort), men jeg vil prøve at fjerne de sidste spor af disse...
Avatar billede drgonzo Praktikant
03. april 2007 - 10:33 #4
fordi delene er nye kan der nu stadig være skidt i systemet, det er bare en forkert hjemmeside du skal ind på.. Men klart du skal afinstallere alle gfx kort drivere nye og gamle, så installer en ny