Avatar billede soerenxd Nybegynder
01. april 2007 - 22:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Graffik kort problem

Hej . jeg har et problem med mit onboarde graffikkort. Jeg kan starte alt op når driveren ik er installeret men det hakker når jeg ruller ned i vinduet, men når jeg installere driver så kan jeg ik starte windows op . Så må jeg opne i fejlsikret tilstand og fjerne det . Har prøvet 5 forskellige drivere

75 point til at starte med

TAK PÅ FORHÅND
Avatar billede jps6kb Novice
02. april 2007 - 08:28 #1
Evt. hvad er det for et bundkort og har det nogensinde virket?
Avatar billede soerenxd Nybegynder
02. april 2007 - 09:52 #2
Det er et asrock K8NF4G-SATA2.

Det har virket
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. april 2007 - 10:23 #3
http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=K8NF4G-SATA2 her er alle drivere til mobo..
Går ud fra du kører winXP pro? Så evt prøv denne. Husk at slette den gamle driver først i fejlsikret tilstand
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_81.85.html

Måske skulle du kigge på at opdatere din BIOS kunne se at minimum 3 af BIOS updates til dit kort opdaterer VGA BIOS så det kunne nok hjælpe en del så den ville jeg opdatere hvis jeg var dig
Avatar billede soerenxd Nybegynder
30. april 2007 - 19:33 #4
Intet virkede. Løs forbindelse der f***ede det hele op :(
Men smid et svar drgonza
Avatar billede drgonzo Praktikant
01. maj 2007 - 14:03 #5
behold du bare :)
Avatar billede soerenxd Nybegynder
01. maj 2007 - 20:22 #6
Mange tak :D