Avatar billede laurents Nybegynder
01. april 2007 - 17:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fjerne www adressen i toppen af IE i popup / generelt

Hej,

Jeg bruger nedenstående til at åbne en side, som eksekveres på en anden server end den primære:

<script language="JavaScript">
<!--
function aaben(spg)
  {
      open(spg, "spg", "toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=on,resizable=yes,width=1035,height=780");
  }
// -->
</script>

Og her kommer spørgsmålet - i toppen af mit nye vindue oplyser browseren om hjemmesideadressen jeg er landet på (www.adressensomhelstikkeskalvises.dk) - er der nogen af Jer, som kan fortælle mig om den adresse kan fjernes / overskrives med en anden - og I givet fald hvordan?

Mange hils
Henrik
Avatar billede laurents Nybegynder
01. april 2007 - 17:09 #1
altså noget i stil med det, som man har gjort hér: http://msdn2.microsoft.com
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. april 2007 - 17:32 #2
Det kan ikke fjernes i IE7 - men du kan "snyde" ved at proppe det i en frame - så er det adressen på framen, der vises.
Avatar billede laurents Nybegynder
01. april 2007 - 17:44 #3
ok, er der et trick at fjerne det i en IE6?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. april 2007 - 17:59 #4
Hmm, som du åbner den, så står der vel ikke andet end title allerøverst ??
Avatar billede laurents Nybegynder
01. april 2007 - 18:02 #5
jeg får desværre hele adressen med...
Avatar billede nwn Nybegynder
01. april 2007 - 18:02 #6
titlebar=no

Ved ik om det virker.
Avatar billede laurents Nybegynder
01. april 2007 - 18:46 #7
desværre ikke :-(
Avatar billede laurents Nybegynder
16. september 2007 - 22:25 #8
lukke lukke