Avatar billede hyldgaard Nybegynder
29. marts 2007 - 21:16 Der er 5 kommentarer

DVD drev kan pludselig kun læse CD'er

Hej

Jeg har næsten lige fået en ny computer, som jeg satte en Samsung DVD brænder i. Derefter installere jeg Vista fra en DVD uden problemer, men nu kan den pludselig kun læse og brænde CD'er.
Er drevet mon allerede gået i stykker, eller kan der været noget andet galt ???
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2007 - 21:24 #1
Hvilket brænderprogram bruger du??
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
29. marts 2007 - 21:51 #2
Vista's eget program....men jeg kan ikke engang læse DVD skiver.
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2007 - 21:54 #3
Om det hjælper ved jeg ikke, men prøv da at downloade en trial version af "gear" http://www.gearsoftware.com/products/cdrwdemo.cfm og se om den kommer til samme nedslående resultat
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
29. marts 2007 - 22:19 #4
Åhh, det tror jeg ikke det gør, når ikke engang jeg kan læse DVD skiver. Desuden er det ikke vista kompatibelt såvidt jeg kan se.
Kan det ikke passe at der er 2 lasere i sådan et drev et til CD og et til DVD. For så tror jeg at det må være det til DVD der er i stykker, eller er der andre som har et bud ?
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2007 - 22:33 #5
Det er absolut VISTA combatibelt, men valget er dit