Avatar billede titwenty Nybegynder
28. marts 2007 - 20:28 Der er 1 løsning

Board game engine/creator

Jeg har en idé til et brædtspil som jeg godt kunne tænke mig at få lavet i en PC-udgave. Selve princippet minder faktisk ret meget om matador med felter, prøv-lykke kort osv.

Men mon der er nogen som kender til en eller anden software som man kan lave sådan noget i? Jeg har søgt en hel del på nettet, men jeg synes kun jeg finder nogle talentløse løsninger som kræver an speciel afspiller for at det fungerer. Jeg vil jo helst bare have det til at ende med en .exe eller lignende.

Alle forslag og ideer sætter jeg stor pris på. Beklager hvis jeg har ramt forkert kategori, men jeg var ikke helt sikker på hvor det rigtige sted var.
Avatar billede titwenty Nybegynder
09. april 2007 - 19:40 #1
Her var der vist ingen som kunne hjælpe.