Avatar billede 100511 Nybegynder
27. marts 2007 - 22:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

WAB-DLL filen ikke fundet

Hej

Jeg har installeret Outlook 2000 på min vista  - men jeg kan ikke få lov at sende mails - der frem kommer en fejlboks de siger :

Der opstod en fejl under forsøg på at åbne  Windows-adressekartotek . WAB DLL-filen  blev ikke fundet ?  Nogen der kan hjælpe ?

Jeg har forsøgt at "reparere" via installations CD men intet hjælper
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. marts 2007 - 22:29 #1
Det er fordi Outlook 2000 ikke er kompatibel med Vista.
Jeg er ikke vídende om nogen løsning på problemet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. marts 2007 - 22:31 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. marts 2007 - 22:34 #3
Det sjove er at wab.dll intet har med Outlook at gøre - det er en fil der hører til Outlook Express...

Mit forslag er at bruge den mailklient der følger med til Vista - den er faktisk ok :)
Avatar billede 100511 Nybegynder
28. marts 2007 - 08:22 #4
OK - tak for svar  :-)
Avatar billede 100511 Nybegynder
28. marts 2007 - 08:30 #5
Hvordan får jeg lige spørgsmålet lukket ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. marts 2007 - 20:38 #6
Jeg gav dig svaret, så du accepterer mit svar ved at markere det i boksen til venstra og klikke på accepter ;)
Avatar billede 100511 Nybegynder
29. marts 2007 - 13:03 #7
ok
Avatar billede aksma Praktikant
30. juni 2007 - 10:18 #8
Jeg har rodet lidt med samme problemstilling og fundet en enkelt løsning herpå. Jeg har dog ikke selv haft mulighed for at afteste den.

Løsningen skulle være at finde frem til Outlook.exe og så ændre kompalitetstilstanden til den OS, man sidst anvendte på outlook.

mvh
Aksma