Avatar billede daxthevaks Nybegynder
27. marts 2007 - 19:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

skrivebeskyttelse på alle mapper på alle drev.

Ja hvis i kigger på "http://www.eksperten.dk/spm/768405" Kan i se at problemet ikke blev løst før men at det nu også er kommet på mine 2 andre drev..

Jeg tror det har noget med fanen sikkerhed at gøre efter som det først var efter jeg hade været inde og kigge i det at det kom på de 2 andre drev..

Mvh Dax
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
29. marts 2007 - 12:55 #1
Hmm slet ingen svar ?
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
02. april 2007 - 18:34 #2
Lukker igen igen da jeg nu har læst halvdelen af hele internettet igennem og har kun fundet ud af at der er mange andre med samme fejl og ingen der har en løsning på dette..