Avatar billede lund_dk Praktikant
26. marts 2007 - 08:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

XP skriveadgang

Jeg har iis på min XP, men kan ikke få skriveadgang..
Er gået i egenskaber, sat hak ved "skriveadgang" og gået i mappesikkerhed - rediger - og  tilladt anonym adgang og skrevet
IUSR_KEVIN (kevin er min maskin navn)

Men stadig kan jeg ikke få skriveadgang, hvad gør jeg?
Avatar billede lund_dk Praktikant
26. marts 2007 - 18:34 #1
øv, ingen der kan hjælpe en lille mand  nød? :(
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
26. marts 2007 - 18:54 #2
Hvor er det sådan helt præcis du ikke kan få adgang??
Avatar billede lund_dk Praktikant
26. marts 2007 - 19:38 #3
når jeg forøger at gemme til database eller på anden måde skrive på disken, at den fortæller disken er skrivebeskyttet
Avatar billede lund_dk Praktikant
28. marts 2007 - 08:58 #4
pleeease.. det giver mig grå hår :(
Avatar billede lund_dk Praktikant
29. marts 2007 - 09:05 #5
.
Avatar billede michelsen Nybegynder
08. maj 2007 - 22:37 #6
Jeg har fået samme problem - har du løst dit? Hvis ja, vil jeg meget gerne høre om hvordan. Jeg har prøvet at afinstallere IIS og installeret den igen, men helt uden held. Jeg har sørget for skriverettigheder i administrationen, og tilgår desuden localhost med anonym adgang. Ja, det er ved at drive en til vanvid.
Avatar billede michelsen Nybegynder
09. maj 2007 - 19:13 #7
Opstart i fejlsikker tilstand som administrator og find Inetpub, højreklik og tildel skriverettighed til mappen via Security eller Sikkerhed-taben (til alle brugere).