Avatar billede eskesne Nybegynder
26. marts 2007 - 07:50 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp! Sære fejlmeldinger!

Hejsa!

Min computer er lige pludselig begyndt at komme med nogele sære fejlmeldinger konstant. Det er oftest når jeg åbner en mappe hvor der ligger videofiler i.

Fejlmelding:

exploer.exe har fundet en fejl og afsluttes.

AppName: explorer.exe  Appver: 6.0.2900.2180  ModName: Unknown
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 00000000

Håber i kan hjælpe, da jeg faktisk næsten ikke kan bruge min computer til noget.
26. marts 2007 - 10:01 #1
Prøv denne kommando for at rette fejlen:

Indsæt din WindowsXP Cd i drevet
Luk det vindue som popper op.

Gå i start - kør - skriv: sfc /scannow
Tast enter
Windows Cd skal ligge i drevet under denne kommando.
Du vil ikke få en tilbagemelding om noget er rettet.
Det mellemrum mellem sfc / skal være der.

--------------------------------------
Avatar billede eskesne Nybegynder
26. marts 2007 - 16:21 #2
Det har jeg så lige prøvet...

Når den går i gang med at scanne, siger den pludselig, at for at kunne rette filerne, skal jeg isætte min xpcd, den sidder selvfølgelig i. Der står at det måske ikke er samme version af xp der er på cd'en, som den jeg har installeret. Men det er den cd jeg har installeret det fra i sin tid.
Avatar billede eskesne Nybegynder
26. marts 2007 - 20:44 #3
Problemet er blevet løst af anden vej... Vil gerne give dig pointene for at prøve at hjælpe, tror dog du er nød til at oprette et svar, i stedet for en kommentar.
26. marts 2007 - 21:40 #4
Ping...

Læg selv et [svar] og la' os alle dele ?

.. løst af anden vej ???
Avatar billede eskesne Nybegynder
27. marts 2007 - 00:19 #5
Jeg downloadede 9-10 forskellige programmer til at rette fejl i registreringsdatabasen... Sjovt nok mente de alle sammen at der var 200-300 fejl, som de ville rette. Men det var først det aller sidste program jeg prøvede (ironisk nok), hvor det virkede som om at noget faktisk blev løst. Det rettede i hvert fald det der nu var i vejen...

Programmet hedder "registryfix".

Så Hurra for downloading, så man kan finde ud hvilke programmer der rent faktisk virker, så man kan købe senere. Det var blevet dyrt hvis jeg skulle have betalt 30-50$ for alle programmerne.
27. marts 2007 - 00:29 #6
... bare lidt til 'samlingen' ->
-------------------------------------
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Problemer]...)
Fraklik Yahoo Toolbar under instalationen !!!
-------------------------------------
http://www.spywareinfo.dk/#/manualer/regsupreme.htm
-------------------------------------

(Det er jo altid det sidste sted at man kigger at det rigtige bliver fundet; så kigger man jo ikke videre; dermed det sidste *S* )