Avatar billede ps76 Forsker
24. marts 2007 - 12:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Intet billede ved afspilning

Når jeg lægger en dvd i drevet, og forsøger at afspille med Power dvd, så er der dømt "sort skærm". Lyden er der, men intet billede.
Samtidig kan jeg ikke streame fra Youtube. Den siger bare "loading..." og videre kommer den ikke.
Mon ikke de ting har med hinanden at gøre? Er det noget med codecs, driver el.lign. der mangler?
Avatar billede duff80 Nybegynder
24. marts 2007 - 17:40 #1
Tror du mangler codecs..
Prøv at installere en codecs pakke...
http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Mega_Codec_Pack.htm
Avatar billede ps76 Forsker
24. marts 2007 - 18:17 #2
Okay - jeg fandt ud af noget: Det er kun power dvd som ikke vil afspille. Downloadede en der hedder AVS dvd og der var ingen problemer. Og jeg opdagede også, at når jeg forsøgte med Power dvd, så var der et ikon på skrivebordet - Yahoo widget weather - som blinkede...? Hvis jeg så fjernede denne, så virkede Power dvd fint! Prøvede flere gange off og on, og der er ingen tvivl: Power dvd virker ikke sammen med pgl. widget!
Så det løser DET problem. Youtube er uændret. Det er dog ikke rigtigt at den bliver ved med at loade, har jeg opdaget. Den begynder faktisk at afspille - men først efter 2-3 minutter ! Har installeret de codecs du foreslog, men det gør ingen forskel. Med mindre der skal konfigureres noget på dem?
Avatar billede ps76 Forsker
26. marts 2007 - 12:36 #3
..og nu virker youtube også. ved ikke hvorfor...