Avatar billede larsen612 Nybegynder
22. marts 2007 - 19:26 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

info om bærbar

Jeg står og skal ud og købe ny bærbar. Er der nogen der kender eller har hørt noget godt eller skidt om denne HP bærbare: HP pavilion G5009. http://www.komplett.dk/k/kl.asp?bn=10020.

Eller hvad med DELL Inspiron 1501??

Computeren skal ikke bruges til spil etc.
Avatar billede haverslev Novice
22. marts 2007 - 19:52 #1
Kender desværre ikke de nævnte bærebare, men du kan se anmeldelser af nogle andre modeller på vedlagte link: http://www.laptopworld.dk/Anmeldelser_laptops.php
Avatar billede huset Praktikant
22. marts 2007 - 20:15 #2
Jeg ville tage 1501
Avatar billede haverslev Novice
22. marts 2007 - 20:24 #3
huset > hva`øøhh, skal man holde sig fra de der Zartego maskiner ?
Har set jeres test, men nu vil jeg lige høre det fra "giraffen" selv ;o)

Opretter undskyld spam i det spørgsmål.
Avatar billede larsen612 Nybegynder
22. marts 2007 - 21:02 #4
Hey Haverslev. Det gør ikke spor. Det er ikke det mest seriøse spørgsmål der er set herinde..
Avatar billede huset Praktikant
22. marts 2007 - 21:42 #5
Naah Zartego er sådanset okay i den billige ende og til mindre krævende forbrugere.

Tastaturet og kabinettet synes jeg trækker meget ned. MEN Deres TW3 er ganske fin. Vi gav den faktisk vores logo som vi ikke kaster om os med ;D

Jeg tror det er en spiller på markedet vi kommer til at se eget til.
Men pris kontra det du får, så vender jeg tommel op.

Jeg vil gerne hjælpe dig med at finde en maskine hvis det er?
Avatar billede huset Praktikant
22. marts 2007 - 21:44 #6
Opretter - Den Dell 1501 får vi snart ind når Dell igen er leveringsdygtige. Det er en fantastisk lille billig maskine!
Avatar billede huset Praktikant
31. marts 2007 - 09:22 #7
dæo
Avatar billede larsen612 Nybegynder
01. april 2007 - 21:59 #8
Ok. Det lyder som et rimeligt køb. Jeg har i hvert fald bestilt en Dell 1500. Hvis du gider smide et svar, så skal jeg tildele dig nogle point.

Tak for hjælpen. Glæder mig i øvrigt til at læse jeres test af maskinen
Avatar billede huset Praktikant
01. april 2007 - 22:01 #9
Giv min andel til haverslev
Avatar billede haverslev Novice
01. april 2007 - 22:10 #10
huset > hehe, ja lidt skal du jo give i "reklamestøtte" ;o)
Avatar billede huset Praktikant
02. april 2007 - 07:16 #11
haverslev - ganske enig ;)
Avatar billede larsen612 Nybegynder
02. april 2007 - 23:02 #12
Jeg takker for hjælpen...