Avatar billede soerenxd Nybegynder
20. marts 2007 - 21:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pc kan ikke starte .

Hej . Min pc er begyndt ikke at kunne starte. Når jeg vil starte op kommer det der loader windows godt nok, men så lige når der er færdigt kommmer der et blik hvor man kan se det er en fejl meddelelse og så genstarter den bare. Så jeg tænkte fejr nok og ville installere windows på ny. Det vil den heller ikke . Derr vil den ikke skrive teksten :s . Så please hjælp.

MVh SØREN
Avatar billede nva Praktikant
21. marts 2007 - 09:01 #1
Hvis du kan boote på din xp-cd, kan du prøve at gå i recovery console og skrive CHKDSK c: /p /r så undersøges/repareres din harddisk for eventuelle fejl. Men det kan også skyldes ram-fejl eller din strømforsyning - ja alt muligt. Hvis chkdsk ikke virker kan du prøve at fjerne en af ram-blokkene (hvis der er mere end 1) og så prøve at starte pc'en igen.
Avatar billede soerenxd Nybegynder
21. marts 2007 - 19:32 #2
Ram viker. Har lige tjekket. Hvordan åpner man recorvery console....
Avatar billede soerenxd Nybegynder
21. marts 2007 - 22:14 #3
Lukker
Avatar billede nva Praktikant
22. marts 2007 - 07:49 #4
?? hvorfor lukker du bare? Virker det nu og i såfald, hvad gjorde du?