Avatar billede funkeychicken Nybegynder
19. marts 2007 - 23:21 Der er 4 kommentarer

Flyer til et arrangement

Goddag og godaften :)

jeg står for arrangeringen af et arrangement i næste måned, og skal derfor bruge en flyer som kan sendes i omløb.
da jeg desværre ikke har forstand på grafik, er det derfor heller ikke muligt for mig at skabe et selv. derfor håbede jeg på hjælp herinde fra :)

størrelsen på flyeren er underordnet, men den må dog ikke være større end et A4 papir. Farvevalget er op til jer, men jeg forestiller mig noget som vil vække interesse og nysgerrighed hos modtageren.
Overskriften er Waheguru ji ka Khalsa, Waheguru ji ki Fateh.

teksten er følgende:

Hvem er du, og hvem er din Guru?(dette må gerne være mere fremhævet end den øvrige tekst herunder)
Sikh'erne har været en del af Danmarks samfund i mere end 30 år, men det er dog de færreste danskere der kender til os. Guru Gobind Singh ji pålagde sikherne at være fremtrædende og til at spotte i en menneskemængde på flere tusinde mennesker, men vi er alligevel ikke til at se.
– Det kan ikke bebrejdes danskere at de ikke kender til os, da selv mange unge sikher i dag ikke kender til sig selv, og deres gave fra Guru Ji: Sikhismen

For første gang afholdes der et arrangement, udelukkende for unge, på dansk hvor man kan komme og lære om Sikhismen og betydningen af Vasakhi. Det vigtigste i Sikhismen er det indre, ikke det ydre-
og det er derfor et åbent arrangement for alle unge over 16 der er interesseret i at høre lidt om deres religion.

Tidspunkt:
Lørdag d. 21-04-2007 kl 15:00

Sted:
"Aktivcenteret i Gladsaxe"
Telefonvej 8
2860 Søborg

Med Venlig Hilsen Khalsa.dk

billeder som evt kan bruges som en sløret baggrund eller andet:

http://www.mrsikhnet.com/uploaded_images/Golden--Temple--Oil--Painting-734634.jpg
http://www.tsiindiatravel.com/india_pilgrimage_tour/gifs/golden-temple-tour.jpg
http://www.sikhiwiki.org/images/thumb/9/93/Gatka-_snp7_gallery_550x431.jpg/300px-Gatka-_snp7_gallery_550x431.jpg
http://www.mysticfamiliar.com/library/spiritualism/images/spiritualism.jpg

på forhånd tak :)

mvh. Funkeychicken :)
Avatar billede madsbau Nybegynder
20. marts 2007 - 06:38 #1
er dette et betalt job? og hvis det er hvad vil du så betale?

hilsen Mads
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
20. marts 2007 - 10:58 #2
selve arrangementet er gratis, så vi har ingen indkomst og der er derfor heller ikke råd til for mange omkostninger, så desværre er det ikke et betalt job.

mvh. Funkeychicken :)
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
21. marts 2007 - 18:41 #3
er der nogen der kan hjælpe en mand i nød? :)
Avatar billede n0life Nybegynder
26. marts 2007 - 09:17 #4
Jeg er igang, din freak :P:P:P