Avatar billede webudvikleren Nybegynder
19. marts 2007 - 18:28 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

SMS-Gateway uden så mange gebyer?

Hej, jeg har søgt lidt rundt på nettet efter en sms-gateway, men alle dem jeg har set indtil videre, de tager over halvdelen af sms'ens pris. F.eks Stadel (http://stadel.dk/?id=63).

Kender i nogle, hvor man får den fulde pris for den købte sms, og hvor man selv kan administrerer gatewayen online?

Man skal kunne lave sådan man kan sende en SMS til f.eks 1919 med teksten "KEYWORD 2222", hvor efter tallet "2222" går ind i en database (evt. en GET-metode), hvor efter man kan i PHP tjekke om aktiveringskoden er gyldig.

På forhånd tak,
webudvikleren.
Avatar billede keysersoze Guru
19. marts 2007 - 18:39 #1
Det er ikke udbyderen af gateway'en der tager den store del - det er teleselskaberne. Derfor bliver det mere end svært at finde nogle hvor der ikke tages denne andel - og hvis, så er det sikkert skjult i nogle andre gebyrer.

mobilemarketing.dk er et andet sted du kan kigge hen.
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2007 - 19:01 #2
Du kan også prøve at ta kontakt til Computopic. Det er dem der står bag bl.a. www.smsme.dk - hvis ikk andet, kan de i hvertfald sikkert svare på dine spørgsmål :)
Avatar billede kbonline Nybegynder
19. marts 2007 - 23:31 #3
Jeg har brugt dem her i nogen tid, og det virker perfekt.
du køber 1000 sms'er a kr. 0,30 = 375 kr.
og så bruger du bare løs.
du kan prøve 10 stk. gratis, og det virker fint.
MEGET let at implementere på din egen hjemmeside, hvor du selv kan lave din helt egen sms sender på din egen hjemmeside. SMS sendes til både TDC, Telia Sonofon og alle de andre, og de kommer frem sekundet efter du har sendt den.
Her er adressen til firmaet:
http://www.cpsms.dk
Avatar billede keysersoze Guru
20. marts 2007 - 07:40 #4
er cpsms ikke kun almindelig sms og ikke overtakseret?
Avatar billede rn11021 Nybegynder
20. marts 2007 - 07:55 #5
Jeg bruger computopic, og de fungere perfekt.... du får alle de keywords du vil have, og der er et gebyr pr. måned på gatewayen, men hvis man har planer om og sende rigtig mange sms´er, så er det værd, da sms prisen falder til et meget lavt niveau
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
24. marts 2007 - 14:32 #6
Jeg bruger Stadel. De er billigere pr. mdr. samt ingen oprettelse + de tager ligeså mange gebyer som alle andre alligevel!